Kada se pre godinu dana naš dugogodišnji klijent Bambi našao u najtežoj situaciji u svojoj istoriji nismo razmišljali ko je dizajner, ko vođa projekta, čija je ideja i ko će je raspisati.
Radili smo zajedno i najbolje što znamo, svesni da rešavamo izazov koji se ne može pronaći u udžbenicima komunikacije ili arhivama festivala.
Izazov je bio vanserijski: Kako komunicira najomiljeniji brend, kada ga nema? Ali, kada se radi s ljubavlju – vanserijski su i rezultati.
Prvi put u istoriji Effie Srbija jedna kampanja je ovenčana Grand Prix nagradom – a to je Mrvica strpljenja – kompanije Bambi, agencije Communis i McCann Beograd (kategorija „Timely Opportunity“).
Uz to, kampanja „Mrvica strpljenja“ je osvojila još 2 Zlatna Effie priznanja u kategorijama „Crisis Response / Critical Pivot“ i „Timely Opportunity“.
Zahvaljujemo se na poverenju kolegama iz Plazma tima, kao i dragim kolegama iz agencije McCann Beograd za saradnju na projektu koji je obeležio proteklu godinu, ali i naše živote.
A nova kampanja za Plazmu koja stiže za nekoliko dana neka obeleži godinu pred nama #staytuned!